...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Tuesday, December 16, 2008

...с една усмивка напред...

Днес сутринта ми донесе усмивка! Беше щедра към мен! Отвори ми устетата и ги накара така да се разтегнат в лежерно блаженство, че чак сърчицето се разтупка като малко хлапе, насред пухкав бял сняжец.
Колко хубаво е да ти се усмихва деня, да ти намига лекичко изпод бледата зимна мъгла... Сякаш в този миг слънцето се сгушва кротинко в самия теб - спотайва се на тайничко местенце в сладостна дрямка и сгрява цялото ти същество!
...и колко хубав може да бъде деня! Ако Утрото ти донесе една едничка само жадувана усмивка...

No comments:

Post a Comment