...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Tuesday, December 9, 2008

...земята се обърна, завъртя се...

...Сърцето ми пърха...като пеперуда е..., необуздана, дива, луда, весела... И полъхът на мага, който погали ме с лъчите си в мъглява утрин, донесе цялата жадувана отдавна красота... Слънцето свенливо показа лице и видяло отблясъка на щастие около него, усмихна се и грейна силно... Остава смеха..., който топли цялото безвремие... И зимата е по-красива и слънчева, и дори ми намига... Ето..., видя ли и ти?

Усмихвам се... Моят свят днес е приказка...


No comments:

Post a Comment