...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Wednesday, December 10, 2008

загубих си гласчето, мх?!

...Днес загубих си гласчето!

Станах с рошава косица, намокрих си очета и крачета, рипнах да посрещна хубавко деня, но... Мх, няма го гласчето!

Тръгнах да го търся! Пробвах първо в кафеварката да го открия, но тя така лениво ми отвърна просто с обичайната си доза кафе, че ме отказа бързо. Върнах се в стаичката, отметнах завивката, обърнах възглавката, претърсих книжката - да не би пък там да е останало в среднощната тъма, докато буквичките са се нижели в очите...не?! Никъде го няма! Их, гласче, къде си, мило...? Защо те няма, умори се, а?

Е, нека си почива. Може да открие птичка и на някоя тревичка да се полюлее, полудее, пък после...ще се прибере!

Хайде, играй си...аз ще си мълча и ще си тънаникам ей така, наум макар, песничка една...

Тран-та-ра-да-ла....(наум)


No comments:

Post a Comment