...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Friday, April 3, 2009

върти ли се?



Има дни, в които се чудя върти ли се земята?
Толкова е спрял часовникът ленив, та дори Слънцето не може да го разгъделичка, мъничко макар, че да тръгне нанякъде...
Не, че има посока, съвсем хич дори. А може би там е проблемът! Да измисля най-сетне накъде да поема? Нататък... или по-скоро наостатък... или насвятък... (лекичка игра на думи, тъй като слънчевото зайче нещо и то е заспало, а на мен ми се играе...)

...ох, не се получава май - хубавите игри никога не стават от един, ей това му е проблема на днешния ден - едничка съм си пак!
М ;-( малко тъжно.., а ми се иска да е веселооооо...


No comments:

Post a Comment