...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Wednesday, October 28, 2009

Един любовен ден...



Събуждам се след хубав сън,
в който теб сънувах, теб до мен.
Ресници лепнат от полъха на похотливи мисли;
чашата кафе подаваш ми... лек аромат на нежност
с малко мляко... и мъничко любов за мен.
Денят усмихнат е
с лъчи от слънце те докосвам аз за хубав ден.
Поемам бавно и лежерно
не виждам хора, само теб до мен.

Без дъх оставам всеки път
красиво е, когато си до мен
остани така, запази ми тоз момент...
Ти си всичко... за мен

... А после бързаме да тръгнем
един към друг, след дългия работен ден
и нямам сили да дочакам погледа ти, да се спре върху ми.
Погали ме, като остатък от сутрешен момент
събуди желанията ми...
В спокойна вечер, с джаз и ром
грамофонът пак размива тежестта на отминаващия ден.
Докосваш мислите ми - те отлитат
усещам всеки трепет твой във мен,
така минава ден след ден, и ден след ден...

Без дъх оставам всеки път
красиво е, когато си до мен
остани така, запази ми тоз момент...
Ти си всичко... за мен

No comments:

Post a Comment