...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Monday, October 26, 2009

Амстердам!

Неочаквана ваканция отведе натъженото съзнание в спокойните води на "Дам"!

Безкрайно красиви хора, безгрижно усмихнати сгради, леко намигване от шарени улици... Пъстри колела над приказни води... Осветени нощи изхвърлящи в забрава ненужни мисли... Сред тях едничката моя мечта се понася... (дали след всичко може да се сбъдне?!)

Лудостта на млади и необременени души разтваря усните в широка мечта!
Уют, който напомни за бляновете ми... Усещане на стих - "това е мястото, което днес сънувам - в желанията си за "аз и той и ние заедно"...
Без думи съм...

Щастлива и спокойна... Заредена... Красива...

Изпълнена с любов от стари приятелства - ценни... по-ценни от въздух понякога...
Благодаря ви мои обични - обвихте в памук душата ми, възродихте усещания, осъзнахте съзнание... дори неподозирате колко...

Поемам дъждовен въздух с надежда една...

... някога, там някъде, сред пъстри сгради и тесни улички, на спокойни води ще лежи още една "жилищна лодка"... И в нея - "аз и той и ние заедно"...

Amsterdam... and a piece of Budapest

No comments:

Post a Comment