...и когато се завъртя да видя цветя, красота и онази любов, за която копнея...
...и когато се завъртя да почувствам как гледа към мен....целия ми свят...
...и когато се завъртя да усетя как земята се върти под мен и в унеса си да почувствам теб..., когато се завъртя...

Saturday, September 5, 2009

един откраднат ден

От вчера ми тръгна така... някак уютните разговори, душевните размени на отдавна задавящи сърцето ми чувства, близостта на сродни души и тела... Всичко това ми донесе надежда - че не съм сама, не съм луда, не съм грешна... (ах това "mojito" с теб - Иренка, ах, колко хубаво зареждащо бе. Да, както каза ти - "силна инжекция за сърцето". Това го каза за твоето сърчице, но моето ще го изплагиадства напълно и ще го припише като чувство и за себе си).
Сега отново вярвам. Да, може би не толкова уверено, колкото ми се иска... но! Опитвам... опитвам всичко... И се моля да се случи...
А днес е един прекрасен откраднат ден.
"Бягство от затвора (София)" със Зиги, Macy Gray & Anna Maria Jopek и... понасяме се по магистрали и пътища... Водят към непознати места - някои, завръщат в спомени, други - откриват нови хоризонти. Сякаш в низ - разни селца и градове. Нелепо, но смешно преследване от някакви момчета и тяхното "РВ" (явно е вид закачка - сигурно така се прави. Аз не ги разбирам много тези мъжкарски хитринки). Все пак почти ни забавли за кратко - няма как!
И ето - стигаме нашата цел! След няколко така любезни напътствия от местни хорица се озоваваме пред язовир Кърджали. Каква красота... Много боклуци, но... природата е... Без думи! И ръцете ми потръпват от удоволствие, че се домогвам до жадувания обектив на фотоапарата... и щракам... щракам на воля!
А после вкусно хапване на заседналия сред гладните погледи на своите клиенти кораб - Емона. Чудно чудесно чудесен! Най-интересното - един мил местен младеж - естествено срамежлив, но желаещ да общува - услужлив, чаровен и невинно забавен! Показва ни току-що извадения улов на рачета (дори предложи да ми подари едно от тях) и дребни рибки. А в мрежата му вплетени и няколко монетки - за кадемче. После с охота дори се прави задно салто във водата - за нас. Снимам!
И така... следва "Перперикон"! Без коментар! Светът от върха звучи различно. Свещени камъни докосвани от мъдри хора, безвремие, визхита, въздух насред спаряваща жега... Усещането, че си така малък насред цялото това величие и така горд да си част от този "Земен Рай"...
А пътят наобратно скрива в очите ни колорита на простичкия селски живот, добродушието на кравите, безгрижието на пумярчетата, лудостта на малките циганета...

Има и хубави моменти... понякога успяват да запълнят почти един цял ден... ден, откраднат от мъката и споделен с приятелка, именно тази, която е достатъчно да подложи рамо за твоята безсънна главица и да каже "Вярвай, аз вярвам с теб!".
Благодаря ти Зиги - заради теб, заради лекия отминал ден...

ето... ще сложа снимки да... тук
Kyrdjali & then...

... и тук
... & then Perperikon

No comments:

Post a Comment